Проблема школи у системі виховання:
«Створення гуманістичного освітнього середовища з метою формування громадянської свідомості учня.»
Спілка «Козачата»
Наш
девіз:
«Українці
ми маленькі.
Україна
– край рідненький.
Славні діти
свого роду,
Українського
народу»
Класний
керівник
: Ханюк Лариса Олександрівна
Ключова проблема
виховної роботи, над якою працює класний керівник з учнівським колективом:
«Виховання
людяності, чуйності, чесності, як найважливіші складові громадянських якостей особистості».
Виховне
кредо класу: «Будемо людяними, чуйними, чесними».
Виховне кредо класного керівника:
«Виховувати – означає пробуджувати від сну, розтираючи снігом те, що замерзло,
охолоджуючи те, що горить»
Завдання в
роботі з класним колективом׃
-
виховувати всебічно і гармонійно розвинуту особистість;
-
сформулювати міцний і згуртований колектив;
-
сприяти формуванню основ культури спілкування;
-
формувати культуру поведінки учнів;
-
створити необхідні умови для виявлення творчої
індивідуальності кожного учня;
-
сприяти формуванню відповідного ставлення учнів до свого
здоров’я;
-
виховувати культуру спілкування, сприяти створенню в
класі гуманних міжособистісних стосунків;
-
формувати вміння реально оцінювати свої можливості,
співвідносити себе з іншими.
Психолого –
педагогічна характеристика учнівського колективу
В
третьому класі навчається десять учнів, з них шість дівчаток та чотири
хлопчика.
Класний колектив утворився 1вересня 2014року, коли дітям виповнилось
шість років.
Майже всі
діти до вступу в школу відвідували дитячий заклад. Всі учнів у класі можуть
сприймати програмовий матеріал.
У
класі є діти, які мають дефекти в мові: Єрмольчик Олексій, Онищенко Сергій.
Діти в
класі енергійні, з різними моральними уявленнями і індивідуальними особливостями.
За
розумовими здібностями клас середній. Діти старанні мають позитивне відношення
до навчання, з бажанням відвідують школу, пропускають заняття з поважних
причин.
Виділяється група дітей, які добре
навчаються, вміють зосередитися на виконанні завдання, самостійно працювати,
виявляють активність на уроках:
- на високому
рівні навчаються 2 учні – це Чорний Євген та Мирна Марія,
- на
достатньому рівні навчаються 3 учнів,
а саме׃ Сабзалієва Владислава, Скрипник Карина,
Онищенко Сергій.
- на середньому рівні навчаються 5 учні –
Моторигіна Аліна, Кліковка Євген, Цвинда Аріна, Щербина Софія.
За період навчання поступово організовується
згуртований колектив. Діти в класі дружні, товаришують між собою, спілкуються
поза школою, співпереживають один одному у невдачах і радіють успіхам одне
одному, хоча ще дуже часто трапляються різні непорозуміння. Вони дуже люблять співати, танцювати, малювати, ходити на
екскурсії в природу, дивитися мультики, колективні ігри.
Загальний
рівень вихованості та культури класного колективу – середній. У кожної дитини є
почуття людяності, доброти, милосердя, співчуття, але не завжди вони проявляють
ці риси. Розвивати ці риси – це головне завдання класного керівника.
Клас має спільні колективні інтереси – це
навчальний процес, загально шкільні та родинні свята, виховні години та участь
в колективних іграх. Тож для підготовки,
участі в цих заходах, кожна дитина має своє доручення і з відповідальністю
відноситься до кожної справи, що розвиває в дітей почуття обов’язку та
відповідальності. Учні беруть активну участь у житті класу і школи.
Діти в класі дуже рухливі, тому слід
звернути увагу на їх поведінку.
Діадема
в класі доброзичлива. На високому рівні робота батьківського комітету класу. Батьки дуже часто контактують з вчителем, беруть
активну участь в житті класу і школи.
Cоціальний
паспорт 3 класу
№ з\п
|
Питання
|
Кількість
учнів
|
Прізвища учнів
|
1.
|
Діти –сироти
|
-
|
-
|
2.
|
Родини без матері
|
-
|
-
|
3.
|
Родини без батька
|
2
|
Моторигіна
Аліна, Скрипник Карина
(вітчим), Сабзалієва Владислава (вітчим)
|
4.
|
Група ризику
а)на обліку в інспекції у
справах неповнолітніх
б)на внутрішкільному
контролі
в)необхідно поставити на
внутрішкільний
контроль
|
-
-
-
|
-
-
-
|
5.
|
Діти – інваліди
|
2
|
Сабзалієва Владислава
|
6.
|
Тяжкохворі діти
|
-
|
-
|
7.
|
Неблагополучні родини
а)питущі батьки
б)батьки не дають
достатньої уваги
в)батьки не справляються з вихованням дитини
г)батьки перебувають на
обліку в міліції
|
-
-
-
-
|
-
-
-
-
|
8.
|
Батьки – інваліди
|
-
|
|
9.
|
Малозабезпечені родини
|
-
|
Кліковка Євген
|
10.
|
Потребують матеріальної
допомоги
|
|
|
11.
|
Багатодітні родини
|
4
|
Єрмольчик Олексій, Мирна Марія, Цвинда Аріна, Скрипник
Карина, Кліковка Євген
|
Соціальний
паспорт класу
№з/п
|
Прізви
ще , імя учня
|
Повні /неповні сімї
|
Багатодітні сімї-
|
Чорнобильцці
|
Сімї загиблих працівників УВС
|
Під опікою
|
Напівсироти
|
Діти -інваліди
|
Хронічні захворюван.
|
Група з фізичної культури
|
1.
|
Єрмольчик
Олексій
|
повна
|
+
|
+
|
_
|
_
|
_
|
_
|
Порушення
осанки
|
основна
|
2.
|
Кліковка Євген
|
повна
|
+
|
-
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
основна
|
3.
|
Мирна Марія
|
повна
|
+
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
міопатія
|
основна
|
4.
|
Моторигіна
Аліна
|
неповна
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
основна
|
5.
|
Онищенко Сергій
|
повна
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
гн. перикар-
дит
|
підгот.група
|
6.
|
Сабзалієва
Владислава
|
неповна
|
-
|
_
|
_
|
_
|
_
|
+
|
Вроджена вада
розви-
тку зорового
аналізатора
|
спец.група
|
7.
|
Скрипник Карина
|
неповна
|
+
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
Гіпертрофія
миндалин
|
основна
|
8.
|
Цвинда Аріна
|
повна
|
+
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
Порушення
осанки
хр.тонзиліт
|
основна
|
9.
|
Щербина Софія
|
повна
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
хр. пієлоне-
фрит
|
основна
|
10.
|
Чорний Євген
|
повна
|
+
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
_
|
основна
|
Діагностична
карта вивчення учнів
№
з/п
|
Прізвище,ім'я учня
|
Стан здоров'я
Слабкий –
Задовільний О
Добрий +
|
Навчання
Встигає +
Не встигає -
|
Дисципліна
Задовільно +
Не задовільно -
|
Інтереси і
Захоплення
Позитивні +
Негативні -
|
Трудова
діяльність
Позитивна +
Негативна -
|
Самооцінка
Занижена О
Відповідна +
Завищена -
|
Дотримання
морально –
правових норм
Позитивне +
Негативне -
|
Взаємини з батьками
Позитивні +
Байдужі О
Негативні –
|
Взаємини з
однокласниками
Позитивні +
Байдужі О
Негативні –
|
Громадська
Діяльність
Позитивна +
Негативна -
|
Примітки
|
1.
|
Єрмольчик
Олексій
|
0
|
+
|
+-
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
|
2.
|
Кліковка
Євген
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
-
+
|
+
|
+
|
+
|
|
3.
|
Мирна Марія
|
О
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
|
4.
|
Моторигіна
Аліна
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
-
+
|
+
|
+
|
+
|
|
5.
|
Онищенко
Сергій
|
0
|
+
|
+-
|
+
|
+
|
+
|
-
+
|
+
|
- +
|
+
|
|
6.
|
Сабзалієва
Владислава
|
О
|
+
|
+-
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
-
+
|
+
|
|
7.
|
Скрипник
Карина
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
|
8.
|
Цвинда
Аріна
|
+
|
+-
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
|
9.
|
Щербина
Софія
|
0
|
+-
|
+
|
+
|
+
|
-
|
-
+
|
- +
|
-
+
|
+
|
|
10.
|
Чорний
Євген
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
|
Діагностична
карта сімей
№
з/п
|
Прізвище,ім'я
учня
|
Склад сім'ї
Повна +
Неповна -
Багатодітна О
|
Освіта і
культура батьків
Висока +
Середня О
Низька –
|
Матеріально
– побутові
Умови
Задовільні
+
Незадовільні
-
|
Дотримання
морально
–
правових норм
Позитивне
+
Негативне
-
|
Ставлення
до школи
Позитивні
+
Байдужі О
Негативні
–
|
Ставлення
до виховання дітей
Активне +
Пасивне О
Негативне
–
Активне
|
Примітки
|
1.
|
Єрмольчик
Олексій
|
+
О
|
О
|
+
|
+
|
+
|
+
|
|
2.
|
Кліковка
Євген
|
+
0
|
О
|
+
|
+ -
|
+ -
|
+
|
|
3.
|
Мирна
Марія
|
+
О
|
О
|
+
|
+
|
+
|
+
|
|
4.
|
Моторигіна
Аліна
|
-
|
О
|
+
|
+ -
|
+ -
|
+
|
|
5.
|
Онищенко
Сергій
|
+
|
О
|
+
|
+
|
+
|
+
|
|
6.
|
Сабзалієва
Владислава
|
+-
|
О
|
+
|
+
|
+
|
+
|
|
7.
|
Скрипник Карина
|
+ -
0
|
О
|
+
|
+
|
+
|
+
|
|
8.
|
Цвинда
Аріна
|
+ 0
|
О
|
+
|
+
|
+
|
+
|
|
9.
|
Щербина
Аліна
|
+
|
О
|
+
|
+
|
+
|
+
|
|
10.
|
Чорний
Євген
|
+
|
О
|
+
|
+
|
+
|
+
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар